måndag 1 november 2010

Dagens lunch

Pizza.... Billys vegopanpizza...

Men först åt Molly Bolottibönor (näringsvärde i länken) med god aptit "sjungandes" pizza pizza". Toppen på denna mycket lyckade lunch var en passionsfrukt och M åt varenda kärna och ville ha mera sen.

Enkelt, fort och hyfsat näringsrikt ;)

Funderar på brysselkål till middag och i rent egoistiskt synvikel länkar jag hit för att kunna hitta receptet igen om det faller i god jord. Ska serveras med bulgur från paketet som har varit Ms favoritleksak under förmiddagen >>>

1 kommentar:

  1. Hej Lotta!
    Hoppas allt är bra med dig, Johan, Molly och Bollen nummer två!
    Själv har jag det fint här nere i Kiel. Mycket plugg, men jag trivs jättebra med min klass, så det funkar. Fast jag längtar nog lite tills jag får komma hem till julen. Ska bli roligt att träffa alla igen!
    Jag saknar volleybollen också. Har inte orkat leta fram ett lag här, så min träning består numera mest av att gå i trappor. Och så lite nutella på det...
    Lycka till med flytten och bebisen!
    Kramar från Ida

    SvaraRadera