torsdag 12 januari 2012

Nytt... tror jag

Två sovande barn. Och nya rutiner. Enligt önskemål.

Agnes sover ingen förmiddagssömn utan hänger med vaken fram till lunch och somnar vid kl. 12-12.30. Hon sover ännu och är alltså inne på sin tredje sovtimme. Det ger egen tid med Molly så idag öppnade vi upp dockservisen i porslin.

Molly somnar strax efter 14. Vi ska se hur länge hon sover, men framförallt när hon hittar John Blund i kväll. Det börjar bli slut på de där middagssovningarna tror jag.

Over and out!

************
Till alla ickeföräldrar, alla som inte har barn i just 1 och 2,5 årsåldern (som jag antar, med full förståelse, bokstavligen skiter i sovtider) bjuder jag på en bra låt istället >>>
************

1 kommentar:

  1. Jag tycker att det är superintressant med sovtider! När slutade dina barn att sova på förmiddagen?

    SvaraRadera