torsdag 25 augusti 2011

Två barn sover

Jo, så är det. Två barn sover. Törs knappt skriva det för ja, ni vet. Då vaknas det i vagnarna utanför.

Jag har märkt att Agnes nog skulle kunna vara vaken lite längre så idag testade jag att hålla henne igång. Våra dagar har annars sett ut så att barnen sovit om varandra.

Agnes kl. 10.30 och kl. 15.30
Molly kl. 13-15.00

Jag minns hur intressant jag tyckte (och tycker...) det var att försöka få ihop vardagen och hur andra gör. Så här bjuder jag på vår dag hittills.

Frukost kl. 9.00
Lunch kl. 12.00
Sova Agnes kl. 12.45
Sova Molly kl 13.15 (efter lite dragande i vagnen)

Nu ska vi se när det vaknas och om Agnes klarar sig med en sovstund på dagen.

För övrigt är det toooomt så tomt efter att Mollys gudmor, man och fina hund Sigge åkte härifrån...

1 kommentar:

  1. Ja, jag tycker att det är väldigt intressant med andras tider, framför allt när det gäller maten - så tack för infon!

    SvaraRadera