söndag 16 maj 2010

Sovmorgon

Molly börjar få tidiga morgonvanor, men i morse fick jag henne att somna om vid kl. 04.50 för att sedan höra hennes glada stämma 05.30 igen. Vi har börjat ge henne ersättning då i vår säng och så somnar hon oftast om. Nu börjar vi dock fundera på om vi skapar en (o)vana...

Hur som helst... I morse var det min tur att ligga kvar i sängen. Och som jag låg kvar i sängen. Lyssnade på Godmorgon världen och till och med somnade om under programmet och släpade mig sedan upp ur sängen kl. 12.00. Thank you!

I förra veckans program kåserade Pamela Jaskoviak tänkvärt om kulturarbetaren... >>>

3 kommentarer:

  1. Vilken trevligt överraskning när jag märkte att du börjat blogga igen. Så roligt att läsa om "gott och blandat" när du skriver. Soliga hälsningar från Strandgatan.

    SvaraRadera
  2. Hej Malin! Va kul med kommentar :) Härifrån kommer en salig blandning... Tänkte på dig en måndag här för någon vecka sedan och konstaterade att det var länge sedan jag fick Weckmans systrar på besök. Kram

    SvaraRadera
  3. Och jag tänkte på er i måndags =) Men de senaste lediga måndagarna har försvunnit av kurser, semester och div. Nästa ledig måndag kommer jag kanske inte att få ha =( Dock alla dagar i Aug. lediga =). När börjar du jobba? Kram

    SvaraRadera