tisdag 22 februari 2011

Dagens köp


Grodan Boll, Anita och Televinken bilden lånad här


Efter bilbesiktning och lyxlunch med en sovande Agnes åkte jag via Byggreturen. En kassettbandspelare inhandlades. Nu ska jag damma av mina Televinkenband och leta fram batterier och så får Molly (och Agnes) en egen "bergsprängare" på rummet.
Tack...
  • för att färjan var på rätt sida
  • för att bilen gick igenom besiktningen
  • för att renoveringen går över i ett nytt skede = rörkillen är här och jobbar nu....

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Televinken & Grodan Boll är underbara!
    Jag undrar om du har en kassett som heter
    "Anita, Televinken & Grodan Boll spelar upp"?
    Jag är på jakt efter den titeln (som kassett, LP, avspelat band eller mp3-fil) men den verkar helt omöjlig att hitta. Har sökt i ett halvår nu utan resultat.
    Om du skulle råka ha "Anita, Televinken & Grodan Boll spelar upp" i någon form, hör jättegärna av dig till mig

    Hälsningar
    Anci Svensson
    anci@bebbekompisar.se
    www.bebbekompisar.se

    SvaraRadera
  2. Jag är ledsen. Har inte den titeln :/

    SvaraRadera