söndag 25 september 2011

Möljliga samtal

P1 är den mest lyssnade kanalen hemma hos oss. Men jag har väääääldigt svårt för radioteatern. När jag nu satt i bilen på väg mot stan och radio skulle erbjuda just program från raaaaadioteaaaaaaaatern så var det nära att jag slog av.

Men det var tur att jag höll händerna på ratten och lyssnade lite till för det var ett riktigt bra program. Ett nytt grepp. Möjliga samtal.

Jag lyssnade på ett samtal där Carlos Ghosn, VD för Nissan/Renault ringer upp Helena Pettersson, fritidspedagog i Fruängen. Klokren dialog om miljö, ansvar, persnligt eller kollektivt och annat spännande.......

Lägg tio minuter av ditt liv och reflektera lite över det lite skruvade samtalet! >>>

Själv ska jag nog lyssna på något mer möjligt samtal....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar