tisdag 6 september 2011

Svar från Pampers

Jadajadjada. Nu har svaret från Pampers kommit på mitt mail. Inget nytt under solen.

Kanske var jag lite naiv när jag hoppats att de skrivit att de tagit till sig mitt e-post, skulle göra förändringar och kanske till och med ett litet tack.

Tack för att du noterade att vi helt glömt genusglasögona. Eller tack för att vi nu insett att vi borde skaffa ett par... Men icke.

Nu skulle jag också vilja skriva några kloka rader om mina egna tankar kring vad Pampers missat i sin text. För jag inser att alla inte ser vad jag ser i deras råd till oss gröna föräldrar. Detta för att var konstruktiv och tydliggöra istället för att gnälla. Men när andra formulerar saker och ting bättre överlåter jag det till dem. I give you Ketchupmamman >>>
(och LADY DAHMER är jag hittade länken >>>)
Nu kryper jag in i "njuta av hösten - hinna med några dopp i havet - springa med (efter) barn - mindre dator skuggan" och säger tack och hej!

Jo... svaret från Pampers:




Hej Lotta,

Våra nyhetsbrev innehåller artiklar ifrån personer som är utbildade inom sitt fält av expertis. Vi hoppas att de skall vara av intresse för våra medlemmar.

Om du har fler frågor eller synpunkter när det gäller våra produkter är du varmt välkommen att ta kontakt med oss.




Med vänlig hälsning

Jayne
PROCTER & GAMBLE KONSUMENTSERVICE
nordicsconsumers@custhelp.com

2 kommentarer:

  1. Fy så trist. Nog hade de kunnat ta till sig lite av vad du skrev. Man kan tro att de inte hänger med alls i samhällsutvecklingen/debatten men närmare sanningen är nog att de inte bryr sig. Könsindelat SÄLJER.
    Bojkotta pampers. Finns absolut ingenting bra med deras slit-och-släng blöjor.
    MVH/Jenny

    SvaraRadera