fredag 25 mars 2011

Bildbevis

Nyklippt lugg på Molly 1 år och 8 månader


Äntligen är kameran tömnd!
Med den inledande kommentaren så förstår ni att detta tyvärr inte är fin bildblogg.
För det hänvisas du till fina kakkakaffe som jag nu följer. Önskar att jag hade lika fina bilder att spara på tjejerna, men men... Hur jag hittade den Kakkakaffe-bloggen minns min sunkiga hjärna faktiskt inte, men det är en annan historia...
Bildbevis på Mollys luggklippning efterfrågades så här kommer bilden som togs vid kvällsfikat 10 februari 2011.

2 kommentarer:

  1. På tal om luggklippning så tog min make saxen i sina händer idag och satte Marius i klippstolen. Fem minuter senare bokade jag tid till frissan. Det var den luggen... :)

    SvaraRadera
  2. Hehe! Nu har jag varit inne och kollat på bloggen :)

    SvaraRadera