fredag 7 oktober 2011

Att bjuda på sig själv

Att bjuda på sig själv är nog en av mina starka sidor. Jag är många gånger prestigelös. Jag hade inte tänkt på det förän jag var med och gjorde en sån där egobooost där ett papper med ens namn cirkulerar och alla (i gruppen) skriver fina saker om en. Och där stod prestigelöst ledarskap. Notera inte viljelös.

Är du ledare för ett gäng ska du absolut göra det. Det ger och ger. Jag har sparat mina lappar och när jag sorterar/röjer i mina högar eller lådor så får jag ett minne av en styrelse eller en grupp. Fint.

Nåväl. Idag bjöd jag på min morgon på FB och vips så trillade gillande in. Härligt att kunna bjuda på sig själv.

Härliga morgon! Upp i ottan för att kärleken fyller år. Paket, sång och tomtebloss. Under brandvarnaren. Brandvarnare fungerar. Alla riktigt vakna. Må
solen lysa på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar