måndag 31 oktober 2011

Skoshopping

Bloggen ska ju göra skäl för sitt namn då och då. Grön mamma.

Trots att jag är tvåbarnsmor nu så känner jag mig fortfarande som en gröngöling ibland. Som tur är finns det hjälp och inspiration att få från nära och kära. Från främlingar. På nätet.

Just nu är det vinterskor som jag funderar på och kom då ihåg en sida. Kavat har lite info om rymsmån och hur snabbt barnfötter som regel växer.

Sedan kan man ju kolla in deras fina skor. Och har du vägarna förbi Kumla så har en en fin outletbutik.

För övrigt är det så lätt att fastna här vid datorn och läsa om allas fina trädgårdar och hem. Lite påfyllnad, lite avkoppling men även lite frustration över att den tiden kanske egentligen borde läggas på att just fixa sitt eget...

1 kommentar:

  1. Jag vill ha kavats skor till mig själv... En kollega på jobbet har kängorna och de är ju så fina.

    SvaraRadera