söndag 30 oktober 2011

Det goda livet

Lite länkkärlek. Det goda livet.

Tack vare en kommentar här på bloggen så har jag hittat till ännu en blogg, Det goda livet. Det roliga är att hon "bor i ett villaområde norr om Örebro" = min hemstad. Och jag växte också upp norr om Örebro. Så jag lutar mig fram mot skärmen och studerar flygfotot hon har upp på sin blogg. Studerar. Funderar. Kan det vara Hovsta?

Men så skriver hon att ett "småskaligt ekologiskt bageri i kvarteret" sköter hennes bakning. Och att det finns en chokladoutlet.

Nää, jag måste nog fortsätta läsa och se om jag lyckas lokalisera henne.... På köpet får jag tänkvärda inlägg och dela lite loppisfyndsglädje. Och, nää, jag tänker inte fråga. Det vore ju för enkelt.

2 kommentarer:

  1. En liten ledtråd: det ligger en chokladfabrik i området vid Bagarn kanske bor hon i Lillån? Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Tack E! Jag hoppades att du skulle läsa och stilla min nyfikenhet. Såg du på flygfotot? Kram till dig och killarna <3

    SvaraRadera