torsdag 6 oktober 2011

Inte i fas

Jag är verkligen inte i fas. I N T E I F A S. Jag bjuder på min morgonkänsla....

Paniken spred sig när jag tittade i almanackan. Konstaterade att jag missat tiden för Agnes rådgivningstid. Plockade fram telefonen och skulle skamset ringa och få en ny tid. Funderade lite på varför de inte hört av sig. Funderade på vad man skulle kunna gjort för 30 € (straffavgiften för slarviga/tankspridda/oorganiserade föräldrar). Funderade på hur allvarligt det här med min tankspriddhet är.

Molly kände min frustration och frågade om hon skulle hjälpa mig. Hjälpa mig med vadå frågade jag. Att ringa, svarade fina stora M...

Då kom jag på det. Jag är på fel vecka. På måndag kommer jag med glädje sväva in till BVC med nytvättat hår och rena barn.

För övrigt funderar jag på vad man kan göra för 30 €.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar