söndag 31 januari 2010

Kreativa mamman?

Bilden från Sygryn och de finfinfina jackorna




Jag kan surfa runt runt runt på massa fina sidor där kvinnor, ja det är många mammor, delar sina fina alster av nysydda lapptäcken, mössor, byxor, väskor, napphållare...


Jag har blivit så inspirerad att jag anmält mig till en sykurs. Håhå! Jag har förvisso sytt en jacka en gång, men det var på högstadiet och under noggrann vägledning av fröken Anita.


Har jag fastnat i någon slags mall för dagens gröna mammor? Laga mat från grunden, sy, vara klimatsmart och nu bloggar jag dessutom om det...


Kanske, men jag vill framförallt testa på, återvinna, få lite utlopp för min kreativitet och sedan får vi se hur det går.... På torsdag är det iallafall första kurstillfället på sykursen.


Vill du också imponeras av alla kreativa kvinnor?

Jag brukar börja på Sygryn >>>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar